Home

Tenkrát v americe recenze

Sergio Leone nosil celý film v hlavě 12 let. Producentovi ho během 4 hodin převyprávěl obraz po obraze. Až pak klapla první klapka. To znamená, že režisér přesně věděl, jak bude každá scéna vypadat a technická úroveň snímku o tom plně vypovídá. Myslím, že nejsilnější stránkou filmu je právě to, jak Tenkrát v Americe vypadá Blu-ray Tenkrát v Americe je přesně takový, jaký jsme si my, fanoušci filmu, představovali v těch nejvlhčejších snech. Restaurovaný obraz z roku 1984 byl očištěn od všech vad původního filmového materiálu a přepis do vysokého rozlišení dopadl nadmíru dobře Tenkrát v Americe se při svém uvedení do kin dočkalo odmítavých reakcí. Vše změnila skoro dvakrát tak dlouhá režisérská verze s původní časovou posloupností. Na blu-ray se nyní dostává nový, o 22 minut delší sestřih Blu-ray disk TENKRÁT V AMERICE je zabalené v klasické modré amary krabičce s vkusně zvoleným designem na přední straně. vorez (7854) 9.10.2014 16:29 Klaciský amaray bez vnitřního artworku, tento film by si ve svém nejdelším sestřihu zasloužil mnohem exkluzivnější balení

Tenkrát v Americe je jed­ním z fil­mů, na kte­ré se nesmí zapo­me­nout. Sergio Leone nato­čil ten­to film pou­ze něko­lik let před svo­ji smr­tí. Mnoho let ho při­pra­vo­val, pře­pi­so­val scé­nář a upra­vo­val, až byl nato­čen film, kte­rý byl jeho srdeč­ní zále­ži­tos­tí Hlavní informace o Tenkrát v Americe . Mladá žena se v noci vrací do hotelového pokoje. Čekají tam na ni neznámí muži, policisté, kteří chtějí vědět, kam zmizel její milenec Noodles. Jeho tři kamarádi, Patrick Goldberg, více > Philip Stein a Maximilian Bercovicz jsou již mrtví. Když žena odpoví, že neví. Tenkrát v Americe je pomalý film, který vás donutí přestat na čtyři hodiny vnímat okolní svět, protože pro vás vytvoří vlastní, v němž prožijete, jak už jsem psal na začátku, celý jeden život jako děti v Letopisech Narnie, abyste se pak mohli po závěrečných titulcích vrátit do toho svého Narozdíl od Kmotra na nás ale útočí několika časovými rovinami (dospívající kluk, černovlasý De Niro, šedivějící De Niro), které v sebe navzájem různě přeskakují, jednou do minulosti, podruhé do budoucnosti, takže první hodinu je možná těžké zorientovat se, o co v tom filmu vlastně jde. Když u Tenkrát v Americe. RECENZE: Romance Tenkrát podruhé šíří nostalgický smích beze studu 3. ledna 2020 13:54 Kéž by tvůrci našich romantických komedií zašli na francouzský film Tenkrát podruhé, který právě dorazil do českých kin, aby viděli, co příslušný žánr potřebuje

Blu-ray recenze: Tenkrát v Americe - mistrovské dílo v

RECENZE: Pod nálepkou pocty je ve filmu Tenkrát v ráji neumětelství Scénář k němu napsal Josef Urban, jenž je podepsaný již pod rovněž slabými filmy Sedm dní hříchu a Na vlastní nebezpečí, jako režisér byl po celou dobu příprav uváděn Lordan Zafranovič Tenkrát v Americe / Once Upon a Time in America (blu-ray) Filmový epos Sergia Leoneho Tenkrát v Americe, jehož natáčení režisér plánoval celých deset let, zachycuje padesátiletou historii podsvětí a nabízí velké role vynikajícím hercům

Tenkrát v Americe se však vytrvalcům na gauči umí odvděčit. FILMGAME.CZ Koupit Tenkrát v Americe: Prodloužená režisérská verze za 358 Kč; I po 30 letech se totiž jedná o ukázkovou filmařinu. Velikášskou a zároveň komorní. Rozvážnou a inteligentní. Zábavnou, ale ne spotřební Tenkrát v Americe články. Filmové novinky | před 4 měsíci | 14 Odešel Pan skladatel. Připomeňte si dílo zesnulého Ennia Morriconeho. Ve věku 91 let odešel dost možná nejlepší skladatel všech dob - Ennio Morricone. Skladatel, který svůj život zasvětil tvorbě hudby pro filmy a televizi, měl na sklonku života za sebou. Všechny informace o produktu Kniha Tenkrát v Americe, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Tenkrát v Americe. Tenkrát v Americe od 86 Kč - Heureka.cz Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu Tenkrát v Americe je Leoneho poslední a mistrovský film. Režisérova jistota, naznačená již v úvodu, je ohromující. Na druhou stranu si ale nejsem úplně jistý, zda chci Tenkrát v Americe prohlašovat za Leoneho nejlepší biják. Tenkrát na Západě je totiž jiné kafe Mladá žena se v noci vrací do hotelového pokoje. Čekají tam na ni neznámí muži, policisté, kteří chtějí vědět, kam zmizel její milenec Noodles. Jeho tři kama..

Tenkrát v Americe / Once Upon a Time in America: RECENZE

Tenkrát v Americe je drama z roku 1984, spadající do žánrů drama, krimi, thriller, adaptace knižní, gangsterka a retro. V hlavních rolích Robert De Niro, James Woods a Elizabeth McGovern. Režie: Sergio LeoneMladá žena se v noci vrací do hotelového pokoje. Čekají tam na ni neznámí muži.. Tenkrát v Americe. 28. 5. 2007 - 10:31 | Téma | red zdroj: Archiv. Sergio Leone dokáže budovat expozici půl hodiny aniž by vás znudil Tenkrát v Americe dokáže svým pomalým vyprávěcím stylem pokrýt snad vše, co si od dané škatulky můžeme jen přát. Spletitá narativní struktura, která v první půlhodině nedovolí příliš mnoho pochopit, se důmyslně pohybuje na několika pódiích Ta část s malým Noodlesem a mladičkou Jennifer Connely opravdu nemá chybu. A vždycky, když uslyším větu: Promiň, uklouzl jsem, tak mě píchne u srdce. Sergio Leone byl filmový génius a je opravdu škoda, že Tenkrát v Americe potkal tak příšerný osud

Blu-ray: Tenkrát v Americe - filmserver

1. Tenkrát v Hollywoodu: RECENZE. František Jukl (Fr) Dne 19.08.2019 o 13:15. Recenze o filmu: Tenkrát v Hollywoodu. Název připomíná spíš pohádku, ale jde samozřejmě o poctu Sergio Leonemu (film má název podle jeho snímků Tenkrát na západě a Tenkrát v Americe), příběh jemně lavíruje mezi fikcí a skutečností a jako.
  2. Recenze #3: Tenkrát v Hollywoodu - Polopravdivá romance Tarantina a jeho milované éry (19.8.2019) 6. Recenze: Staříci - něco jako Tarantinovo Tenkrát v Hollywoodu, ale výrazně lepší (13.10.2019
  3. Naprostá většina zemí si odbude premiéru až v průběhu srpna a házet tu stovkami milionů sem a tam je teď zbytečné. Sony by každopádně rádo cílilo na čísla, která na Vánoce 2012 zapsal doposud nejúspěšnější Tarantinův film Nespoutaný Django. To jest 163 milionů v Americe, 262 ve světě a 425 celkem
  4. TENKRÁT V AMERICE BD Zavřít galerii. Zavřít galerii. TENKRÁT V AMERICE BD. 0 %. 0 recenzí Kde koupit Specifikace Recenze 0; Při načítání nabídek se něco pokazilo :-(Zkuste načíst stránku znova. Vypadá to, že máte vypnutý Javascript, který je potřeba pro načtení nabídek..
  5. Tenkrát v Americe - Prodloužená režisérská verze (recenze Blu-ray) 29. 10. 2014 | Petr Semecký | sekce Recenze | téma Filmy, Z domova | 5 komentářů . Už příští týden dorazí do tuzemských obchodů velmi očekávaná rozšířená verze druhého Hobita
  6. Úvodní stránka > OBSERVATOŘ - výhled na režiséry, jejich filmy a recenze k nim > Sergio Leone > Tenkrát v Americe. Tenkrát v Americe. Verdikt: Mafiánský film, ve kterém je cítit dobovost a ve kterém plyne čas. S velkou pravděpodobností nejlepší film Sergia Leoneho. 70%

Všechny informace o produktu Universal Tenkrát v Americe Once Upon a Time in America, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Universal Tenkrát v Americe Once Upon a Time in America Diskuze k filmu Tenkrát v Americe Recenze 16 Tom Cruise odletí točit do vesmíru už příští rok 16 Víkendový výplach #577 o Jokerovi a Holmesových 14 EAF: Deset důvodů, proč mít rád Scotta Adkinse 145 Spectre: Recenze 13 Nový Sebevražedný oddíl prý bude šíleným komediálním eRkem. Tenkrát v Americe. Rozsáhlá databáze knih i těch, které se již neprodávají,díky tomu vím jestli má smysl hledat knihu v antikvariátu. Tenkrát v Americe 231 CZK Nov. RECENZE: Tenkrát poprvé od Netflixu se vyrovná slavným Prcičkám Nová komedie od Netflixu řeší tradiční téma dospívání v Americe z pohledu indické dívky. A tentokrát se jedná o seriál, který by vám neměl uniknout Jít na Tenkrát v Hollywoodu bez znalosti předchozích děl kultovního režiséra či bez alespoň elementárních znalostí o Americe konce 60. let je totiž stejné, jako vzít do kina na Avengers: Endgame člověka, který kdysi dávno viděl Iron Mana a komiksovky mu nic neříkají. Tenkrát v Hollywoodu totiž nejsou typickou.

Co se týče onoho pekelně drahého digitálního omlazení: některé věci, jako je přirozená mladistvá jiskra v oku nebo křepkost pohybu, zřejmě nasimulovat nelze. Ale zestárnutí jedenačtyřicetiletého De Nira v gangsterce Sergia Leoneho Tenkrát v Americe kdysi také nebylo úplně dokonalé - a jak jsme rádi, že ji máme Recenze: Malé ženy JE skvělá nadčasová dramedie o lásce a volbě priorit.. Protože poukazuješ na JEDEN film. pro lepší představu ti to níže graficky znázorňuji, Recenze: (film) Malé ženy JE skvělá nadčasová dramedie o lásce a volbě priorit.. Takže nepotěšil jste mně Kos a ani já vás nepotěším. Sednout Tenkrát v Americe - Ze zápisníku zahraničního zpravodaje v USA - - popis, komentáře a veškeré informace o knize kino / komedie Text Vojtěch rynda | FOTO Falcon Vojtěch Rynda český filmový publicista TARantino vyznává lásku konci starého Hollywoodu TENKRÁT V Hollywoodu Filmo Leonemu a jeho filmům (kromě westernů především Tenkrát v Americe) autor věnoval hned několik kapitol a větší prostor dostal rovněž Roland Joffé (Mise, Vatel ad.), Giuseppe Tornatore (Bio Ráj, Malena, Legenda o 1900 aj.), zatímco jiným, mnohdy neméně významným filmařům je zde věnována pouze letmá zmínka (Henri.

Nová recenze Přidat textovou recenzi Přidat video recenzi Přidat odkaz na recenzi Jan Šmíd: Tenkrát v Americe zatím nemá žádné recenze. Buďte první a napište recenzi TENKRÁT V AMERICE Jde o čtyřhodinový maratón, který velmi poutavě a zajímavě vykresluje příběh party mladičkých zlodějíčků a jejich cestu k úspěchu. Typická americká gangsterka, která je vrcholným dílem Sergia Leoneho. Z filmu přímo čiší a dýchá atmosféra doby prohibice Snímek Tenkrát v Hollywoodu, jehož název odkazuje k legendárním filmům Sergia Leoneho Tenkrát na Západě a Tenkrát v Americe, které také tématizovaly dobu zániku něčeho starého a vzniku něčeho nového, se tak odehrává ve zlomovém období, v roce 1969, kdy se Hollywood měnil a ne všichni se tomu stačili přizpůsobit. Dva emigranti se po několika letech vracejí na Slovensko. Jeden se musí rozvést, druhý na něj dohlédnout. Nejsou však jediní, kteří za každou cenu chtějí dosáhnout svého. Ironický obraz několika letních bratislavských dní otevírá tajemství více příb Nové filmy na DVD: série komedií s Růžovým panterem a inspektorem Clouseauem, 2 DVD Tenkrát v Americe, scifi Jádro, drama Poslední tanec, český muzikal Kleopatra od Michala Davida a pět Werichových pohádek Fimfárum

Tenkrát v Americe okrem výpravy, ktorá je priam čarovná doprevádza aj úžasná hudba od majstra Ennia Morriconeho. Z novších filmov komponoval hudbu pre Ripleyho hru, Hamleta alebo U-turn a má na konte aj tie najlepšie klasiky ako Vtedy na západe, Hodný, zlý a ošklivý a Misia. O hereckých výkonoch sa ani netreba rozprávať TenkrátVAmerice 07 Tenkrát v Hollywoodu, český titul jeho devátého snímku, srozumitelně odkazuje k filmům Sergia Leoneho Tenkrát na západě (1968) a Tenkrát v Americe (1984). Z překladu ovšem vymizela rovina příběhu jako pohádky, kterou v původním titulu Once Upon a Time in Hollywood značí tři tečky Tenkrát v Americe je jedním z filmů, na které se nesmí zapomenout. Sergio Leone natočil tento film pouze několik let před svoji smrtí. Mnoho let ho připravoval, přepisoval scénář a upravoval, až byl natočen film, který byl jeho srdeční záležitostí Kupte film Tenkrát v Americe od Sergio Leone na Martinus.cz. Přes 15 000 filmů Čtenářské recenze Slevy na bestsellery 25

Tenkrát v Americe - spec. edice 2 DVD - DVD na HLEDEJCENY.cz. Přesvědčte se, že u nás najdete Tenkrát v Americe - spec. edice 2 DVD - DVD opravdu levně. Nejlevnější Tenkrát v Americe - spec. edice 2 DVD - DVD na HLEDEJCENY.cz už od 0 Kč Newyorský gangster David Aaronson, přezdívaný Noodles, uprchne z města před federálními agenty. Vrátí se až po pětatřiceti letech. Na známých místech ho pronásledují.. Tenkrát v Americe. Klasika s dalšími minutami navíc. Vložených 22 minut dosud nezveřejněného materiálu nám přibližuje podobu snímku tak, jak ji původně zamýšlel Leone, ale vinou omezené dostupnosti 35 mm pracovní kopie nedosahuje kvalita zrestaurovaných záběrů takové úrovně jako zbytek filmu. Koupit Tenkrát v Americe Když si ovšem zaskočí do Itálie zahrát v pár spaghetti westernech, vnímají to v souladu s tehdejším míněním jako degradaci. Časy se změnily - a sám Tarantino názvem svého nového filmu odkazuje právě k dílům špagetového mistra Sergia Leoneho - Tenkrát na Západě a Tenkrát v Americe. Hrdinové v civil

Febiofest je v plném proudu, Kristiána převzala Iva Janžurová (tipy z programu) Nová bondovka představuje v novém videu záporáka Safina (video) Recenze: Ďábel od Netflixu má zasadní plus v obsazení, zbytek drhne. Febiofest dnes otevírá očekávaný dokument Karel Parazit, Tenkrát v Hollywoodu, Favoritka, Devadesátky, Rocketman, Zelená kniha, Žena na válečné stezce, Výjimeční, Deštivý den v New Yorku, Yesterday, Srážka s láskou, The Beach Bum. Třetí letošní výběr se nese v odlehčenějším duchu. 15 Marek Čec Filmový epos Sergia Leoneho Tenkrát v Americe, jehož natáčení režisér plánoval celých deset let, zachycuje padesátiletou historii podsvětí a nabízí velké role vynikajícím hercům Kompletní specifikace produktu Universal Tenkrát v Americe Once Upon a Time in America, porovnání cen, hodnocení a recenze Universal Tenkrát v Americe Once Upon a Time in America. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah..

Hodnocení produktu: 100% (). DVD Tenkrát v Americe / 2DVD 2 disky 1984, USA, 220 min. Režie: Sergio Leone Hrají: Robert De Niro; James Woods; Joe Pesci Zvuk: Dolby Digital 5.1:anglicky, Dolby Digital.. Tenkrát v Americe. Dějové pamlsky, které v románu působily svěžím dojmem, se v televizi prezentují jako po divákově pozornosti lačné odbočky, odvádějící pozornost mírně stranou. Zda je to záměr či vedlejší účinek, to se jistě dozvíme časem. V první epizodě tyto kousky skládačky nicméně působí jako. Kupte film Tenkrát v Americe - 2 DVD od Sergio Leone na Martinus.cz. Přes 15 000 filmů Čtenářské recenze Slevy na bestsellery 25 Tenkrát v Americe Říká se, že přátelství z dětství přetrvají celý život a jinak to není ani v případě newyorských chlapců ze židovské komunity, kteří si vybrali žít život mimo zákon

Tenkrát v Americe na Blu-ray Filmové recenze Kritiky

1. v kinech od: 8. 8. 2019 Falcon | odebírat kanál: http://goo.gl/Zh6erO náš web: http://www.totalfilm.cz Leonardo DiCaprio hraje v novém filmu Quentina Taranti..
  2. Tahle reportáž mi připomněla asi tak rok 1994 kdy jsme měli ve firmě Toyotu Hilux, měla přední chromový trubkový rám a v něm přídavná světla. V té době na silnici zjevení. Kategorie SUV prakticky neexistovala, jako pickupy jezdily maximálně Felicie. Vrcholem automobilové nabídky byla tenkrát asi Mazda 626 nebo Opel Omega
  3. Pokud jste viděli film S.Leoneho Tenkrát v Americe, tak jedna z jeho nejslavnějších scén se odehrává právě zde, u paty Brooklynského mostu. Doporučuji se projít po vedlejším Manhattanském mostě, protože pohledy na Manhattan s Br. mostem v popředí a to vše přes čínskou čtvrť jsou neotřelé.
  4. Pokud se však - v hraných projektech - jednalo o půdorys svého druhu legendy, podpírající příběhy westernové, gangsterské či jakkoli dobrodružné, jejich české názvy se v takových případech přiklonily ke slovu tenkrát: Tenkrát na Západě, Tenkrát v Americe, Tenkrát v Midlands, Tenkrát v Čín
  5. Krimi Pod rouškou noci je Affleckův nepříliš vydařený pokus navázat na staré dobré gangsterky jako Tenkrát v Americe nebo Mafiáni. Může nabídnout klasické akční scény plné krve, milostné epizody, slušivé kostýmy, nablýskané veterány a oblaka cigaretového kouře
  6. V symfonických orchestracích a aranžmá pro velká tělesa, které tak dobře známe z Morriconeho nynějších koncertů, bývají sice ostré hrany jeho skladeb tak trochu obroušené a zahlazené (zvlášť patrné je to v případě nejistých žesťů) a i tempo bývá rozvolněné, ovšem ve chvílích, kdy nastoupí zástupy smyčců v plné síle (Tenkrát v Americe, Tenkrát na.
  7. Kdo nemůže spát a být bez toho, aniž by se jednou týdně podíval na Kmotra či Tenkrát v Americe, se stane Americký gangster novou povinností a kyslíkem. Pro ostatní se snímek dá označit za dílo, které může aspirovat a pravděpodobně na Oscara (byť je vcelku od amerických nalakovaných pánů z Akademie trapné, že tak.
Tenkrát v Americe (Blu-ray) | HDmag

Na prodejně v Holešovicích vydáváme přes okénko, výdej funguje bez omezení. Dobré knihy Krásná literatura Cestopisy a reportáže. Tenkrát v Americe. Zavřít. HLÍDAT DOSTUPNOST A CENU. Email: Hlídat pokles ceny. Hlídat změnu dostupnosti Zobrazit recenze Zavřít. Zobrazit recenze. Ověřené Pozitivní Negativní u filmů Tenkrát v Americe a Centurion byly poškrábané všechny 3 DVD; Jinak jsem spokojen Přidáno: před 1 týdnem. sakro. zakoupeno v Filmnadvd.cz před 3 týdny Ve filmu Tenkrát v Americe režiséra Sergia Leoneho z roku 1984 hraje Robert De Niro gangstera Davida Noodlese Aaronsona. Jedna z nejslavnějších světových gangsterek podobně jako v případě Irčana mapuje celý Noodlesův život. Začíná v době, kdy je chlapcovi 14 - 15 let (v těchto scénách postavu hraje ještě Scott Tiller) Popis produktu Tenkrát v Americe SE - 2 DVD (Once Upon a Time in America): Filmový epos Sergia Leoneho Tenkrát v Americe, jehož natáčení režisér plánoval celých deset let, zachycuje padesátiletou historii podsvětí a nabízí velké role vynikajícím hercům

Tenkrát v Americe Blu-ray recenze - Filmarena

1. DOUGLASOVY POZNÁMKY: Tenkrát v Americe
  2. RECENZE: Romance Tenkrát podruhé šíří nostalgický smích